تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

ICDL

همچنان جویای کارم. بازار اشتغال برای خانومها کثیف تر از اون چیزی شده که فکرش رو می کنی. فردا می رم یک کاریابی هم ثبت نام می کنم. امیدوارم زودتر کاردلخواهم رو پیدا کنم. این روزها کلاس ICDL  می رم تا مدرکم رو بگیرم. البته فقط Access و Excel رو بلدنبودم. باقی رو در حد خودم بلد نبودم.  اما از اول رفتم تا همه جزئیاتش رو یاد بگیرم. تا آخر شهریور سرم باهاش گرمه. این طوری رزومه ام هم قوی تر می شه. فعلا هدفم تو این مدت بیکاری اینه که مهارتهام رو بالا ببرم و رزومه ام رو قوی کنم تا شانس استخدامم بره بالاتر.

نظرات 1 + ارسال نظر
معین یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 08:12

سلام.... براتون آرزوی موفقیت روزافزون دارم
یک پیشنهاد خدمتتون ارائه میدم امیدوارم مفید فایده باشه
یک پروفایل حرفه ای در جامعه ی لینکدین باز کنید
این جامعه هنوز به زشتی ها و پلشتی های ایرانی آلوده نشده(البته خیلی نشده)
و چون یک جامعه ی حرفه ای و کاری هست، باعث میشه تا هرچه بهتر و بیشتر دیده بشید و تخصصتون با بهره وری بالاتر به کار گرفته بشه

معین عزیز سلام:
از آرزوی خوبتون ممنونم. در لینکدین پروفایل دارم ولی اخیراً آپ تو دیتش نکردم. حتماً این کار رو می کنم. من همیشه از پیشنهادهای شما به عنوان یک دوست تحصیلکرده و موفق استقبال می کنم. باز هم پیشنهادی داشتید، ممنون می شم باهام درمیون بگذارید. باز هم ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد