تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

این روزها حس می کنم بردستان خداوند روانم. وجود یک نیروی مافوق را با تمام وجود حس می کنم. خدایا حالا که اینقدرنزدیکی! حالا که این قدر حست می کنم! خودت کمک کن وتنهام نذار.

همین جوری

اگر زنی را دوست داری،  دستانش را بگیر و او را محکم در آغوشت نگه دار.

اگر زنی را دوست داری؛ دل­دل نکن، بازی در نیاور، منتظرش مگذار و با ایما و اشاره به او از خوش آمدنت حرف نزن زیرا او می­فهمد به شیوه­ی او ـ شیوه­ای زنانه ـ عشق ورزیدن را یاد گرفته­ای. یک زن، به دنبال یک «مرد» است که بلد است قاطع، کله­شق و قدرتمندانه زن را در بر بگیرد.

اگر زنی را دوست داری، دلش را محکم بدار و زیر پایش را با گفتگوهای فلسفی احمقان و شعربافیهای بی سر و ته پسرماندگان خالی مکن.

اگر زنی را دوست داری، ساده باش. هیچ چیز به اندازه­ی زلالی و قاطعیت یک مرد زن را اسیر نمی­کند.

اگر زنی را دوست داری، گاهی اوقات تلفنت را بردار و بهش بگو که زیباست. بدون الفاظ پرطمطراق هم ﻣﻰتوان هنوز به قلب اسرارآمیز این موجود راه یافت. فقط یادت باشد این ابراز عشق، مثل نمک است که کمش، دلنشین است و زیادش مردانه نیست.

اگر زنی را دوست داری؛ قبل از این که دیر بشود و رؤیاهایش تمام شوند، به او بگو که دوست داشتنی است.

اگر زنی را دوست داری، برای انتخابش این قدر سخت نگیر و بگذار عزت نفسش عزیز بماند. تمام قد مقابلش زانو بزن، محکم بگو که می­توانی خوشبختش کنی و نگذار ترسهای درونیت تو را از دیدن چشمان خوشحال و پرافتخار او باز بدارد. هیچ چیز، زیباتر از چشمان یک زن موقع همسر شدن و مادر شدن نیست. حتی می­توان به آن چشمان سوگندها خورد.

اگر زنی را دوست داری، به جای بحث و جدلهای بی انتها محکم و مردانه در آغوشش بگیر که بداند ما مردان، اهل حرف نیستیم.