تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

زنان زاده دی را هراسی نیست ازسرما

من از جنس فروغم

هنوزم عشق می دانم

هنوزم عاشقی را خوب می خوانم

منم همچون فروغ خفته در ایام

دلم تنگ است برای اندکی ایمان

زنان زاده دی را هراسی نیست از سرما

زمستان فصل سرما نیست

زمستان فصل گرم عاشقان غرق زیبایی است

زمستان فصل آغازی است که پایانش پر از شادی است

 

بانو فروغ فرخ زاد

 

مدتی نبودم. رخدادهای زیادی رخ داد. 13 دی تولدم بود. 34 ساله شدم. یک تولد کوچک خانوادگی با حضور بابا، مامان، برادر کوچک و همسر برگزار شد ... در حد فوت کردن یک شمع، بریدن یک کیک کوچک، گرفتن چند عکس یادگاری و البته هدایای اعضای خانواده. در این مدت موفق شدم محل کارم را عوض کنم. مدتی بود که این تصمیم را داشتم. محل کار فعلی یک دارالترجمه است و من اون جا به عنوان مترجم اسناد مشغول به کار شدم. فضای کار و همکارام را خیلی دوست دارم. از آرزوهای دیرینم تأسیس دارالترجمه خودم بوده. محل کار فعلی فرصت خوبی برای من جهت کسب تجربه است. دو مورد هم رخداد عاطفی داشتیم که چون نتیجه ای در بر نداشت، دوست ندارم در موردشون چیزی بنویسم. فقط من واقعاً موندم تو کار بعضی پسرها! یعنی تو سن 36 سالگی هنوز نمی تونند برای ازدواجشون تصمیم بگیرند!!! فعلاً.