تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

ولنتاین 2017

یک کارت پستال ... برای تو

دختری با موهای سیاه ... فرق از وسط باز شده ... پوست سفید ... ابروهای مشکی به هم پیوسته ... چشمهای بادامی سبز... بینی قلمی ... لبهای غنچه ای قرمز ... لپهای گل انداخته ... در لباس سنتی ... شلوار بنفش با طرح بته جقه ... پیراهن زرد گلدار ... روسری سبز حاشیه دار با طرح اشکال هندسی ... یک گل سرخ بر سر ... در کنار سماور گرد برنجی در حال قل قل ... قوری گل قرمزی در یک دست ... استکان کمرباریک در دست دیگر ... چای می ریزد ... به رسم ایرانی ... برای آغاز ابراز عشق ... در انتظار روی او.

دو بطری آب انبه ... نوشیدنی مورد علاقه تو ... به یاد 26 فروردین 95 ... که البته  نبودی دو تاش را خودم خوردم ... بیا تا سال دیگه سهم خودت را خودت بخوری.

اصفهان ... بوستان سعدی ... کنار فواره ها ... بعد از پیاده روی در کنار زاینده رود ... من و یادت.

این ولنتاین 2017 بود. ولنتاین شما مبارک. عشقتان پایدار.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد