تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

یک “صبح بخیر” هایی هم هست
که برای شنیدنش
از صبح زود بیدار می شوی
و بعد آن، تازه می خواهی
سر به تن دنیا باشد.
تازه می خواهی چشم دیدن
فردا را هم داشته باشی
تازه می خواهی بنشینی و
زنده بودنت را زندگی کنی
بنشینی و تماشا کنی
که خوشی از سر و کول
آن روز تو بالا می رود!
قبول کن که گاهی تمام روز تو
به همین “صبح بخیر عزیزم”های یکی بستگی دارد…


عادل دانتیسم


پ ن: این روزها هر روز با صبح بخیر به تو آغاز می شود اما تو نیستی که جوابم را بدهی. 

نظرات 1 + ارسال نظر
معین دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 08:24

سلااام.... صبحتون به خیر و شادکامی و برکت
متن خیلی زیبایی نوشتید
اما من میخوام چیزی بهش اضافه کنم
و اون مطلب هم اینه که:
کاش صبح که از خواب بلند میشیم و به زندگی سلام دوباره میکنیم
اولین کسی که بهمون صبح به خیر میگه،
خدا باشه
که اون روز با خیر و برکت ترین روزهامون خواهد شد
امیدوارم فردی که قراره جواب صبح بخیر شما رو بگه، هرچه زودتر در کنارتون قرار بگیره
انشاالله

ان شا الله. خدا از زبونت بشنوه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد