تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

هنوزم عاشقی را خوب می خوانم

پنج شنبه عصر با یک آقای خواستگار ملاقات کردم ... عماد. عماد تصادفاً سوالی کرد که جوابش مساله من بود. امروز همکار مامانم که عماد را به ما معرفی کرده بود، زنگ زد و گفت جوابش منفیه. هر چند عماد اختلاف سنی کممون که یک سال بود رو بهانه کرده بود، ولی فکرکنم مشکل از همون مساله من آب می خوره. حداقل خوبه زودتصمیمش رو گرفت. این دومین بار بود که درمورد مساله ام با یک خواستگار صحبت کردم و جواب منفی گرفتم. و من همچنان امید دارم ... هنوزم عاشقی را خوب می خوانم.
نظرات 2 + ارسال نظر
معین یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 13:10

امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه و در بهترین اوضاع ممکن ایام رو سپری کنید
سال نو بر شما و خانواده ی عزیز و گرامیتان هم مبارک
خوشحالم که وقت می گذارید و می خوانید
شادکام و پیروز باشید

معین یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 08:56

انشاالله که خیره
مهم عاشقی کردن واقعی رو بلد بودنه وگرنه هر کسی میتونه ادای عاشقی رو با هزار حیله و نیرنگ ئر بیاره

سلام دوستم:
چه خوبه که این جا می یای به خدا! حالم خوب می شه این قدر! سال نو مبارک راستی! ببخشید من کم می نویسم. ولی سر می زنم به این جا. اگه یه موقع پیام بگذاری می خونم فوری. بازم ممنون که همیشه دراسرع وقت هستی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد