تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

تنهایی بد دردیه

این روزا اوضاعمون خیلی به هم ریخته است. یعنی خوشحالیم ها اما یه تصمیمهای جدیدی داریم می گیریم. برادر کوچیک قراره استادیار یکی از دانشگاههای سراسری تهران بشه. برادر کوچیک عاشق تدریسه. مراحل آخر کارش مونده. فکر کنم کارش درست بشه. به دنبال برادر کوچیک برادر بزرگ هم تصمیم گرفته با خانواده اش بره تهران و اون جا مطب بزنه. کلاً برادرا می خوان برن تهران. تصمیم جدیه ولی همین فردا قرار نیست انجام بشه. زمان می بره. اصفهان دیگه فقط من می مونم و بابا و مامان. این چند روز خیلی فکر کردم. فکر کنم اگه اونا برن تهران، برای ما یعنی به خصوص من هم بهتر باشه بیایم تهران. منظورم اینه که حتی اگه بابا و مامان هم اصفهان بمونند، بهتره من هم آروم آروم بیام تهران. راستش ازدواج کردن من که رو هواست. بنابراین در آینده بهتره من جایی زندگی کنم که داداشام هستن. کارم چی ولی؟ محل کارم را خیلی دوست دارم. یعنی می تونم در تهران ایده ای را که داشتم، عملی کنم؟ این قدر تعداد دارالترجمه های تهران زیاده که وقتی می ری سر سایت اداره مترجمان رسمی، تو فهرست دارالترجمه های کشور تعداد دارالترجمه های تهران نزدیک به تعداد کل دارالترجمه های سایر شهرهاست. حتماً رقابتشون هم خیلی زیاده. فکر کنم رو اطراف تهران بیشتر بشه حساب کرد. اصلاً نمی شه من همین جا اصفهان بمونم و آروم آروم مستقل از بابا و مامان بشم؟ داداشمم تهران باشن؟ تنهایی درد بدیه.

نظرات 2 + ارسال نظر
معین سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 11:34

دارالترجمه تو تهران زیاده اما با کیفیتهاشون خیلی کمه
راز موفقیت در این حوزه، انجام کارهای تخصصی و البته به صورت حرفه ایه
اگر بتونین در یک حوزه ی تخصصی و خاص مهارت خوبی کسب کنید، حتما در تهران کار براتون پیدا میشه
اما اگر من رو در حد پیشنهاد دادن بدونین، پیشنهاد میکنم همونجا کنار پدر و مادر کم کم مستقل بشین
کاری که من هم در دوره ی جوانی انجام دادم و شکر خدا پشیمون نیستم... حتی حالا که دیگه بزرگ شدم و دکترا گرفتم و عقلم کمی بیشتر از اون زمان میرسه، باز هم وقتی نگاه میکنم خوب بوده تصمیمم
خدا رو شکر

مرتضی یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 13:25 http://tanzestann.ir

متنفرم از تنهایی

تنها نمونی هیچ وقت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد