تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

خیلی دوستت دارم. فقط می خوام بدونی.
نظرات 2 + ارسال نظر
معین شنبه 28 آذر 1394 ساعت 08:30

سلام... اینجا کلبه نیست بلکه دولتسرای پاکدلان و رفیقان یار است...
در ضمن، اینجا پر از خاطره و یادهای قدیم و دلنشینه... چرا هیچی توش نیست؟!!!
بعدش هم دشمنت شرمنده و روسیاه باد... من به رسم دوستی دیرینه و علاقه ی خودم به اینجا سر میزنم...
منتظر آپهای جدیدتون هستیم

Moein یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 09:23

خیلی هم خوب... خیلی هم عالی و زیبا

ممنون که به این کلبه خرابه که هیچی توش نیست سر می زنی. شرمنده ت می شم. فردا می خوام بعد از مدتها آپ کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد