تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

آخر هفته

آخر هفته گذشته فقط به دیدار اقوام و دوستان گذشت. بعدازظهر پنج شنبه من و مامانم منزل مادر همسر برادر بزرگ ختم انعام دعوت بودیم.  شامگاه پنج شنبه با برادرها و همسران برادرها مهمان خانواده یکی از همکاران برادر کوچیک در رستوران هوانس به صرف شام بودیم. مناسبت این شام ازدواج برادر کوچیک بود. شامگاه جمعه هم با پدر، مادر و خانواده های برادرها مهمان خانواده برادر همسر برادر کوچیک به صرف شام بودیم. مناسبت اون هم پاگشای برادر کوچیک و همسرش بود. با ازدواج برادر کوچیک مهمانیها شروع شده و سر ما حسابی شلوغ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد