تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

تیک تاک

دور نرو. بیا کنار دلم. من غیر از اینها که می نویسم، نوازش هم بلدم.

امروز عصر با مامان رفتیم مانتوم رو خریدم. یکی از خانومهای فروشنده به مامانم سلام گرمی کرد و گفت که از دانش آموزای سابقش بوده. الان ترم آخر مهندسی هوافضا بود. همکارش را هم معرفی کرد. اون هم مهندس کامپیوتر بود. چند وقت پیش هم یکی دیگه ازشاگردای مامان را دیدیم که علی رغم این که کارشناسی ارشد یکی از رشته های علوم پایه از دانشگاه تهران بود فروشنده شده بود. مامان در راه برگشت توی فکربود. تو این فکر که شاگردای خوبش با وجود داشتن تحصیلات نتونستن شغل دلخواهشون رو پیدا کنن. جامعه ما به چه سمتی پیش خواهد رفت.
نظرات 1 + ارسال نظر
شنگین کلک یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 01:44 http://hamsadehha.blogsky.com

سلام
چه تصمیم خوبی گرفته اید برای نوشتن روزانه
خوب بعضی ها هم به غافلگیری و سورپرایز اعتقاد دارند شاید هم گمان می کنند اینگونه کمتر ایجاد زحمت برای صاحب خانه خواهد شد که البته ظاهرا برعکس است . و اما اینکه فارق التحصیلان رشته های دانشگاهی یا بیکار هستند یا در حرفه های دیگری که هیچ ارتباطی با تحصیلاتشان ندارد مشغول به کار می شوند در کشور ما سابقه ای طولانی دارد . تا جایی که خبر داشتم از هم رشته ای های ما فقط چهار پنج نفرشان در رشته مربوط با تحصیلاتشان مشغول بکار شدند . حالا با این اوضاع رکود اقتصادی این مشکلات
هم افزایش می یابد . به امید روزهای بهتر .

دوست باوفای من سلام:
من خیلی تصمیمها برای وبلاگم می گیرم ولی کمتر به اجرا درمی آید!!! مثلاً تصمیم گرفتم هر روز بنویسم اما نمی کنم. هر چند دارم سعی می کنم. اعتراف می کنم که این خطوط در مقایسه با یادداشتهای شما هیچ ارزش خواندن ندارد و پیام خاصی را به خواننده منتقل می کند اما شما از قدیم الایام لطفتان شامل حال من بوده و هست. امیدوارم لیاقت دوستی کم نظیرتان را داشته باشم. سپاس که همیشه هستید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد